Content flow
Content flow
Je hebt een bepaalde doelstelling voor ogen maar zoekt naar de ideale ingangen bij het juiste publiek. Dit vergt een aantal strategische stappen.
We helpen je om vanuit de verschillende fasen in de campagne in kaart te brengen welke content er nodig is, voor wie, met welk doel en wat daarvoor hét juiste moment en kanaal is om de content in te zetten.
We denken een complete content flow moeiteloos voor je uit.
Zó werkt To Go
Vanuit dit perspectief ontwikkel je de content flow. Bijvoorbeeld voor:
- De nieuwe eenmalige donateur, die je wilt bedanken en op termijn wilt converteren naar structurele donateur
- De nieuwe structurele donateur, die je wilt bedanken en betrekken
- Iemand die zich inschrijft voor de maandelijkse nieuwsbrief (en misschien nog geen donateur is, maar die je wel als zodanig wilt converteren)
- Iemand die in actie komt voor het goede doel en zelf fondsen daarvoor werft
Wat hebben jouw (potentiële) donateurs en achterban nodig om zich welkom en betrokken te voelen en geactiveerd te worden? Dat is precies waar een content flow voor dient.
We denken snel en kundig een flow uit die past bij jouw doelstellingen van dat moment. Het mooie is ook: de flow is altijd ook weer bij te stellen indien nodig: ‘zijn we met de juiste dingen bezig?’
Door hiermee te testen en te experimenteren leer je steeds beter te begrijpen en in te spelen op wat jouw doelgroep nodig heeft.